Gratis verzending vanaf € 100,- (NL)

Mijn account

Bezorging


Levertijd

Wij doen ons best om uw bestelling zo snel mogelijk bij u te bezorgen. De levertijd is als regel 3-5 werkdagen na bestelling.
Indien u een aankoop doet boven de in uw land van aflevering geldende drempel, krijgt u gratis levering. 

Denk eraan dat bestellingen die in het weekend of op (officiële) feestdagen worden geplaatst, worden verwerkt op de de
eerstvolgende werkdag. Als we uw artikelen niet binnen dit tijdsbestek kunnen verzenden, zullen we u zo spoedig mogelijk
op de hoogte brengen. 

We kunnen geen enkel detail van uw bestelling (product, maat, kleur, adres) veranderen als deze eenmaal is verzonden. 


Regio?s waar we leveren 

We bezorgen uw bestelling standaard binnen Nederland. De regio?s waar we niet kunnen bezorgen zijn:
Aruba, Bonaire, Curacao, Saba Sint Eustatius en Sint Maarten. 

Voor levering in het buitenland kunt u contact opnemen met de klantenservice, dan zullen we de mogelijkheden in
overleg met u bekijken. 


Volg uw bestelling 

U kunt uw bestelling(en) altijd volgen via Mijn bestellingen.
U kunt het trackingnummer voor uw bestelling vinden op de verzendbevestiging. Deze ontvangt u per e-mail zodra uw
bestelling door ons is verzonden.
U kunt uw bestelling ook volgen door uw trackingnummer in te voeren op de volgende webpagina.

Denk eraan dat het trackingnummer pas actief wordt en de voortgang van het pakket toont als het land van bestemming
is bereikt. 

Wanneer u niet thuis bent om het pakket aan te nemen op het moment van bezorging, wordt het pakket aangeboden bij
de buren. U krijgt dan een kaart in de brievenbus met daarop het adres waar het pakket is bezorgd. 

Wanneer de buren ook niet thuis zijn, laat DHL een bezorgcode achter op de kaart. Hiermee kunt u via deze webpagina 
zelf kiezen waar en wanneer het pakket opnieuw bezorgd kan worden, bijvoorbeeld de volgende dag bij een
DHL ServicePoint of DHL Parcelstation.
Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u hulp nodig hebt. 


Schade 

Elke bestelling die we vanuit ons magazijn of onze winkel verzenden, wordt zorgvuldig geïnspecteerd.
Indien u een beschadigd pakket ontvangt, vragen we u vriendelijk:
- zo spoedig mogelijk naar onze kantenservice te bellen op +31 (0)30 697 4962
- ons een e-mail op info@cartney.nl te sturen. 

Als u uw bestelling accepteert, vragen wij u de verpakking en de inhoud te inspecteren op mogelijke schade die tijdens
het verzenden is veroorzaakt. Het is normaal dat de doos enige slijtage vertoont, echter als de schade aanzienlijk is, vragen
we u vriendelijk het volgende te doen:
- Als de schade niet groot is, kunt u het pakket accepteren, echter vragen wij u op het ontvangstbewijs de schade te melden
en daarna te ondertekenen en dateren.
- Als de doos er ernstig beschadigd uitziet, mag u uw bestelling weigeren. Indat geval vragen wij u om onmiddelijk  contact met ons op
te nemen. Als u contact opneemt met onze klantenservice, zorg dan dat u uw ordernummer, itemnummer en trackingummer evenals
uw e-mailadres en telefoonnummer bij de hand hebt. U kunt de bestelinformatie vinden in uw verzendbevestiging. 

Wij doen ons best om het aankoopbedrag te restitueren zodra we de bestelling in ons magazijn hebben ontvangen.
Uw bestelling zal dan worden geannuleerd waarna u een nieuwe bestelling kunt plaatsen.
Als u schade opmerkt nadat u uw bestelling hebt geaccepteerd, retourneer de bestelling dan op de gebruikelijke wijze.
Het is in dit geval van belang bij retourreden ?(8) Andere reden, nl: Schade bij ontvangst? op te geven.
Klik hier voor meer informatie over retourzendingen. 


Zie voor meer informatie onze Algemene Voorwaarden

Opening hours

Maandag 13:00 - 17:30 uur
Dinsdag 10.00 - 17.30 uur
Woensdag 10.00 - 17.30 uur
Donderdag 10.00 - 17.30 uur
Vrijdag 10.00 - 17.30 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur

Follow us



© 2018 Cartney - Alle rechten voorbehouden

Designed by: TinuX Design