Naar welk adres kan ik mijn webshop retour opsturen?

U kunt uw retour sturen naar Cartney Zeist, Slotlaan 218-220, 3701 GV  Zeist, Retourneren is op eigen kosten. U heeft 14 dagen bedenktijd.

Kan ik vanuit het buitenland bestellen?

Op dit moment verzenden wij naar onderstaande landen. Mocht het door u gewenste land er niet tussen staan, kunt u contact  met ons opnemen zodat we uw zending handmatig kunnen verwerken. 

België

Denemarken

Duitsland

Finland

Frankrijk

Luxemburg

Nederland

Oostenrijk

Verenigd Koninkrijk

Zweden

Zwitserland

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Om een bestelling te annuleren kunt u contact met ons opnemen. Wij zullen de status van uw bestelling controleren en zien of we uw bestelling nog kunnen annuleren. Mocht dit niet meer mogelijk zijn dient u de bestelling af te nemen. U kunt de bestelling dan uiteraard aan ons retourneren. Echter de verzendkosten zijn voor rekening van de klant.

Wanneer ontvang ik de bevestiging van mijn bestelling?

Zodra u een bestelling heeft geplaatst in onze webshop krijgt u direct een automatische bevestiging in uw mailbox. Het komt hierbij wel eens voor dat deze e-mail in de ongewenste inbox belandt. Kunt u uw bevestiging niet in uw e-mail terugvinden? Neem dan even contact met ons op.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Uw bestelling is enkel te wijzigen via contact met ons en onder de voorwaarde dat uw order nog niet is klaargemaakt voor verzending. 

Wat is de status van mijn bestelling?

Dagelijks worden alle nieuwe bestelling klaargezet en wanneer mogelijk verzonden. Wij streven er dan ook naar om uw bestelling binnen drie tot vijf werkdagen te versturen. Wilt u gedetailleerdere informatie over de status uw bestelling? Neem dan contact met ons op om dit voor u te kunnen controleren. 

Hoe krijg ik mijn geld terug na retournering?

Wanneer u een artikel van een weborder retourneert in de winkel kunt u uw geld direct contant terug ontvangen of we maken het bedrag per bank aan u over. Dit kan3-5 werkdagen duren.   Wanneer u een webshopbestelling terugstuurt naar onze winkel, zal het bedrag worden teruggestort via dezelfde wijze als u uw betaling online gedaan heeft, mits het artikel onbeschadigd, ongedragen, MET prijskaartje en in oorspronkelijke staat bij ons arriveert.

Kan ik mijn bestelling ruilen?

Een webshop bestelling kan geruild worden. Op het retourformulier dient u aan te geven welk artikel u wel wilt ontvangen. Wees hierbij nauwkeurig en noteer het artikelnummer en de maat. U kan vervolgens uw bestelling in een van onze winkels afgeven of u kunt het retoursturen naar ons winkeladres. U krijgt dan zo spoedig mogelijk uw nieuwe bestelling toegestuurd. De eventuele meer,-of minderkosten zullen we dan direct met u verrekenen. Bij meerkosten ontvangt u een linkje om in te kunnen loggen op uw account en bij minderkosten zal het geld zo spoedig mogelijk aan u worden teruggestort.

Kan ik mijn order volgen?

Uw webshopbestelling kunt u volgen met een track en trace code, zodra het pakket is aangemeld om te verzenden. Deze code wordt dan automatisch naar u verzonden per e-mail.

Wat is de levertijd?

Wij streven ernaar om te leveren binnen drie tot vijf werkdagen. Wilt u concreet weten op welke dag uw bestelling wordt verzonden? Neem dan contact met ons op. 

Product toegevoegd aan verlanglijst